تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

باشه ، ولی به هرحال …


یبار اونموقع‌ها برای پسری که باهاش تو رابطه بودم اهنگ fix you از کلدپلی رو فرستاده بودم 

اولین واکنشش این بود که "از این گروه خوشم نمیاد ، خیلیا دوسش دارن ولی من حال نمیکنم باهاشون"
یا درکشون نمیکنم یا یه همچین چیزی! میخوام بگم شما فکر کن یکی برات یه اهنگ بفرسته که توش میگه :

وقتی حس میکنی خیلی خسته‌ای و همه چیز داره بدتر میشه ، من سعی میکنم که خوبت کنم !

بعد اون برگرده بگه از این گروهه خوشم نمیاد !

بله دوستان ! اشتباه ! اشتباه در خاطره سازی ، اشتباه در خرج کردن علاقه ، اشتباه در ایستادن در محل رفتن 

اشتباه در آنچه که میدونی اشتباهه و پذیرشش رو به بعد موکول میکنی ! 

 

بی ربط : توجه کردین هی داریم ساکت تر میشیم ؟

۱ نظر
Me ^_^
۱۰ ارديبهشت ۰۰:۳۱

آره ساکت و ساکت تر 

بیان خیلی وقتی متروکه دوستی های قبل شده:(

پاسخ :

و‌ دشوارترین شکنجه این بود که ما یک به یک به درون خویش تبعید شدیم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان