تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

به سلامتی دردهای دسته چندمت عزیزم !

 

وسط ترافیک شلوغ ترین خیابون شهر تو شلوغ ترین ساعت غروب ، اهنگ دل من میگرید همایون شجریان پلی شده بود ! رندوم، واقعا جاش نبود ! من به زور رفتم یه گوشه ، زدم کنار ، داشتم زار میزدم باهاش ! مامور اومد زد به شیشه گفت “خانم اینجا توقف نکن ، حرکت کن سریع” راه افتادم!

دردای ادم کلیشه میشه ! ادم به درداش زنده‌ست ولی الان دیگه دوره‌ی دردمندی و غم ادم سراومده ! اینو دیشب به میم گفتم ! گفتم زمونه‌ی اینه من خوشبختیمو بکنم تو چشم تو تو خوشحالیتو تو چشم من ! دوره‌ی به کجا امده‌ام امدنم بهر چه بود ور اومده ! شاد باش ، رنگی باش ، روانشناسی مثبت اندیشی! میم خندیده بود و یه سیگار دیگه روشن کرده بود و دودشو فوت میکرد اونوری ولی باد از پنجره میکوبیدش تو‌ صورت من ! من داشتم فکر میکردم دردای ادم کلیشه میشه ! تو عصر دست خورده ی رده چندمی ما ، درداتم مث عشق و تنهایی و بغض‌هات ، دِمده وکسالت اوره ! پس بشینیم لاته مونو سر بکشیم ! زنده باد زندگی ! زنده باد عصر روابط گسترده ، و تنهایی های گسترده تر!

۲ نظر
زندگی ‌‌‌‌
۰۳ خرداد ۰۲:۴۱

چیزی که به ذهنم رسید تفاوت درد و رنجه

درد چیزاییه که گریزی ازشون نیست، مثل فقدان، تنهایی و... 

ولی رنج وقتیه که تو بخوای با دردت مواجه نشی یا خیلی توش غرق شی

اینکه تو زندگی درد نکشیم نشدنیه، ولی میشه کاری کرد که رنج کمتر شه

اونایی که میگن زندگی کلا رنگی رنگیه، دارن به خودشون دروغ میگن

زندگی هم سفید داره، هم سیاه داره

به نظر من یکی از مهم‌ترین علاجا رابطه س

با آدم درستش

کسی که بفهمه دردتو

و سعی کنه رنجتو کم کنه

همین حرف زدن با میم و میم‌ها، خیلی رنجو کم میکنه

هنوزم هستن آدمایی که غمتو میفهمن و بهش احترام میذارن

اگه با متخصص باشه که چه بهتر (البته پستت درباره درمانگرتو خوندم و میفهمم تا حدی، به خصوص بخش مالیو)

پاسخ :

بله ، درسته
بنظرم وقتی که ببینی توی دردهات تنها هستی ، تبدیل میشن به رنج هایی که روحت رو نابود میکنن 
مخصوصا وقتی دورت هم افرادی باشن که توجهی بهشون ندارن !
ممنون از نظرت  :)
شاگرد خیاط
۰۵ خرداد ۱۰:۳۷

عصر روابط گسترده و تنهایی های گسترده تر.

عصر درد

عصر رمان به جای مسکن

و کتاب به جای سیگار

پاسخ :

و فراموشی به جای درمان :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان