تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

کشتن کمال‌طلبِ درون در یک غروب زمستان


تمام دو روز گذشته رو با این استرس برای خودم زهرمار کردم که دوشنبه موقع زدن دوتا تمرین این هفته‌م استاد موسیقیم میگه این چه وضعشه تو اصلا به درد موسیقی کلاسیک نمیخوری ،چرا اصلا پیشرف نمی‌کنی؟؟؟
دوشنبه وقتی قطعه‌ها رو زدم هم هرلحظه منتظر بودم بگه استادتو عوض کن خسته‌م کردی ! که گفت آفرین خیلی خوب بود :/ من درحالی که دهانم از تحیر وا مونده بود کُلتم رو درآوردم و گذاشتم رو شقیقه‌ی صدای کمال‌طلب درونم که مدام تو سرم میگه : تو خوب نیستی ، تو خوب نیستی ، تو خوب نیستی و شلیک کردم .


پی‌نوشت: کمال‌طلبی تا اونجا که باعث بشه حداکثر تلاشت رو برای ارائه‌ی بهتر کاری کنی خوبه ولی از جایی که فقط مأیوست کنه و باعث بشه مدام خودت رو برای بهترین نبودن سرزنش کنی ، عذاب الیمی بیش نیست که باید مغزش رو هدف گرفت !
۲ نظر
پرهـ امـ
۱۱ دی ۲۰:۱۶
چه سازی؟
سلام.

پاسخ :

سلام
گیتار 
ستاره
۲۵ دی ۰۸:۵۷
عالی.. عالی . اونجا بودم میایستادم و برات کف میزدم... عالی... درسته کمال طلبی تا جایی که تشویقت کنه عالیه اما بخواد مایوست کنه باید باهاش مبارزه کنی.. تو بهترینی....

پاسخ :


جان دل ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان