تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

شبیه شهر پس از جنگ خالی و بی‌ابر،نشسته‌ایم برای ادامه دادن صبر


اینجوریم که هنوز برام عادی نشده و فکر میکنم باید که همه چیز یجور دیگه میبود،باید حداقلش دوتا ادم تو زندگیم میداشتم که براشون مهم باشم . که بتونم دوست خطابشون کنم . هنوز به این ادم قشنگای توی اینستاگرام که کلی دوست خوشگل و خوشتیپ دور و برشونه و هرروز با یکی بیرونن و کلی مرید و مرش‌د دارن حسودیم میشه . هنوز فکر میکنم آینده یجوز دیگست ، آینده با خودش عشق میاره و دوستی و رفاقت و حس‌های خوب .بعد فکر میکنم بیام اینجا و چیزی بنویسم و از متروکه افتادن اینجا بیشتر سردم میشه . همینه ! این واقعیت از وقتی خودمو شناختم داره تو زندگیم تکرار میشه و من هنوز نتونستم بپذیرمش،هنوز برام مثه یه زخم تازه‌ست.اینکه همه‌ی آدم‌ها نباید توی زندگیشون دوست های زیادی داشته باشن ، بعضیا حتی نباید دوستی داشته باشن،نباید توی زندگیشون کسی باشه که مدام یادشون بیاره که دوستشون داره . بعضی از زندگی‌ها همینقدر یبس و خشک و کسالت اوره . بعضی‌ها برای این زندگی میکنن که توی تنهاییشون عذاب بکشن و هر روز برای این تنهایی خودشون رو ببرن زیر هزارها سوال . بعد موقع نوشتن این چیزا انگار که اولین باره بهش فکر میکنن بغضشون بگیره . بعضی‌ها برای این زندگی میکنن که هرروز توی انزوا شکنجه شن ! فقط چرا به این شکنجه عادت نمیکنن ؟


عنوان : مهدی موسوی

۳ نظر
محدثه //
۰۵ دی ۰۰:۲۷
منم از چند سال پیش این فکر اومد توى ذهنم آینده اینجورى نیس، عوض میشه، همون اتفاقایى میوفته که دلم میخواد...
الان که توى آینده ى گذشتم هستم، به این فکر میکنم که آره، قرار نیس که همه به اون چیزایى که میخوان برسن و همه چى خوب بشه که...
الان دقیقا بین این دو وضعیتم! یه بار میگم درست میشه و یه بار میگم قرار نیس ته غصه خوب بشه. یه جورایى به خودم آمادگى هر نوع نتیجه اى رو میدم..

پاسخ :

 
چی بگم  ...
حسین
۰۸ دی ۱۲:۲۴

رویا متعلق به کسانیه که به اندازه کافی برای رسیدن به خواسته هاشون تلاش نمی کنند

استیو جابز

پاسخ :


خب خداروشکر که ما دیگه رویاشم نداریم 
ستاره
۲۵ دی ۰۹:۰۴
همه ی ما تنهاییم.. اینو باید قبول کرد... بعضیا برای فرار از تنهایی دور و برشون رو شلوغ میکنن.. اما درنهایت توی غصه ها و رنج ها و دردها.. اونجاست که میفهمی ما خیلی تنهاییم.. خیلیییی... 

پاسخ :


اره ، الان به این نتیجه رسیدم که اگه تنهایی رو نپذیری، توی هیچ جمعی و با هیچ عشقی حالت خوش نمیشه .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان