تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

به سرم زده‌


می‌خواهم حماقت کنم ، می‌خواهم همه چیز را همینطور نصفه کاره رها کنم و بروم ، درسم را ، دوستانم را، شهر لعنتی کذایی‌ام را ، همه‌جای این شهر من را یاد دلتنگی‌هایم می‌اندازد ، میخواهم همه چیز را نیمه کاره رها کنم و بروم یک گوشه‌ی دیگر دنیا و همه چیز را از منفی صفر شروع کنم ، به مدرک کارشناسی نکبتی‌ام فکر نکنم،به روزهای خوشی که با دوستانم داشته‌ام فکر نکنم ،می‌خواهم حتی دوستی‌هایم را از یاد ببرم، به خانه و اتاقم فکر نکنم ، کاش آدم می‌توانست بدون خاطراتش زندگی کنم.

کاش می‌شد همه چیز را همینطور ناتمام گذاشت و فرار کرد، فرار کار آدم‌های ضعیف است و من آدم ضعیفی هستم ، از قوی بودن و همیشه گلیم خودم را از آب کشیدن بیرون کلافه‌ام ،می‌خواهم آدم ضعیفی باشم ، برای یک لحظه فکر نکنم آینده پس چی؟؟ می‌خواهم پشت پا بزنم به اینجا و آدم‌هایش ! می‌خواهم برای فقط یکبار در زندگی‌ام بی فکر و احمقانه رفتار کنم ، می خواهم و جرئتش را ندارم. فقط فکر کردن به این شجاعت دلپذیر من را سر کیف می‌آورد.

۱ نظر
وجوج جیم
۲۷ شهریور ۲۳:۵۷
ضمن اینکه باید تاکید کنم همیشه یکمی دیوونگی لازمه،این رو هم در نظر بگیرید که آیا حاضرید تا آخر پای فکر احمقانه ای بایستید
بعضی از ما حتی اشتباه کردن رو هم درست و تمام و کمال به ثمر نمی رسونیم

پاسخ :

یکی از دلایلی که شجاعتش رو ندارم همین ترس از پشیمونیه ! ولی گاهی شرایط اونقدری بده که حتی پشیمون شدن هم چند درجه‌ای بهتر از وضعیتیه که توش دست به حماقت زدی ،فعلا مطمئن نیستم که همه چیز به اندازه‌ی کافی برای یک تصمیم احمقانه بد باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان