تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

زندگی همیشه جریان داشته و دارد و خواهد داشت


نزدیک‌ترین دوستم دارد عقد می‌کند و من انقدر به زندگی ناامیدم که فکر می‌کنم اینهمه انگیزه را از کجا آورده‌اند که توی این وضعیت می‌خواهند ازدواج کنند ، وقتی من برای خریدن یک کفش هم این پا و آن پا می‌کنم؟مامان اما می‌گوید زندگی همیشه جریان دارد ، می‌گوید حتی اگر دلار بشود ۲۰هزار تومان هم عده‌ای ازدواج می‌کنند و عده‌ای زاییده می‌شوند و عده‌ای می‌میرند.و من فکر می‌کنم که زندگی همیشه جریان دارد حتی اگر من در خمودگی خودم بپوسم.جریان دارد و حتی برای نگاه کردنت سرش را هم برنمی‌گرداند.


پی‌نوشت : دارم آهنگ عسل‌بانوی سیاوش قمیشی گوش می‌دهم و سرم را با آن بخشش که با سوت است تکان می‌دهم ،این یکی از کارهایی‌ست که بهم آرامش می‌دهد. 

حالا هم دارد می‌گوید سکوت لحظه‌های تلخو بشکن ! چقدر سکوت لحظه‌های تلخ ادامه‌دار شده‌اند ...

پی‌نوشت دو: عنوان جدید وبلاگ نام کتاب مورد علاقه‌ام است که جدا از خود کتاب ، ترکیب این دو واژه یکی از دلنشین و گویاترین ترکیب‌هاییه که تا حالا با اون مواجه شدم.

۳ نظر
ستاره
۱۷ مرداد ۰۹:۳۶
عالیه... عنوانی که انتخاب کردی.. یکی از سوالام ا زخودم همیشه اینه که چرا من که این همه تنهام این همه ذهنم خسته است.. این عنوان خیلی واضح داره جواب میده!!

جزییاتِ جذاب یعنی همین .. که سرت رو با اون بخش سوت تکون میدی و آرامش میگیری.. دوست دارم عسل بانوی سیاوش رو.. 

و اینکه الهی بکشنه سکوتِ لحظه های تلخ و به شیرینی وصف نشدنی تبدیل بشه.. آمین.. آمین.. آمییییین.... 

پاسخ :

خیلی مرسی ازت:))


آمین :)
ستاره
۱۷ مرداد ۰۹:۳۸
آفرین .. باهات موافقم.. پشتوانه ها.. پشتوانه ها.. اولین عیدی که برای همیشه از دستش دادم.. لحظه ی سال تحویل انقدر گریه کردم .. فک رکردم که خفه میشم. میمیرم.. ولی نمردم.. زنده موندم.. و خب کاش آدما با پشتوانه هاشون ادامه بدن.. این قانون دنیا عادلانه نیست.. این جدایی های با اجبار.. این رفتنهای تلخ.. 

پاسخ :

این جدایی‌های به اجبار که چاره‌ای جز تسلیم در برابرش نداریم ، 
تو کل زندگی‌مون دارین تن میدیم به همچین اجبار‌هایی و خوب در مقابل اینهمه اجبار بی رحمانه حق داریم گاهی خودمونو فریب بدیم با چیزهایی مثل امید :)
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان