تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

بدبینانه یا واقع‌بینانه ؟


سرمو از رو جزوه میارم بالا و برمیگردم سمت چپ به خودم تو آینه‌ی قدی روی در کمدم نگاه میکنم و از خودم می‌پرسم : آیا میشه روزی حس عشق و شادی به قلب من برگرده و اینهمه رخوت و ناامیدی از وجودم بره ؟ و به خودم قاطعانه جواب میدم : نه نمیشه ، درستو بخون و انقدر چرت‌ و پرت نگو . بعد دوباره سرمو برمیگردونم سمت جزوه و سعی میکنم که بتونم درس بخونم . 



پ‌نوشت بعدا اضافه شده : آهنگ از تنهایی می‌ترسمِ رضا یزدانی رو هی بذارین گوش بدین و دوباره ری‌پلی کنین و سه‌باره و چندین‌باره ...

۳ نظر
حمـ ید
۲۰ خرداد ۲۳:۴۲
من خیلی وقته اهنگای احساسی گوش نمیدم. آدمو نابودمیکنن. رخوت ک هیچی تا خودکشی جلو میرم من:))
بنظرم میشه فقط باید قبل از هیجانات جدید دنبال ارامش باشین

پاسخ :

چه آهنگایی یعنی ، به جز احساسی؟
آرامش .. نیاز دارم بهش ، همراه دلگرمی و کمی امید …
nobody
۲۳ خرداد ۱۷:۴۲
سلام
امتحان خوب روزای سخت ادم هست
مشخصه که موقع امتحان حس خوبی نداشته باشی
امیدوارم بهترین نتیجه رو بگیری
به چیزی فکر نکن، فقط بحون، اونم بی نگرانی

پاسخ :

سلام ،  
بله افسردگی دوران امتحاناته شاید ! 
ممنون 
ستاره
۰۶ تیر ۱۲:۴۰
موزیکای بیکلامِ کیتارو.. بهشت و زمینش فوق العاده است.. مخصوصا DESTINY 


آهنگی که گفتی رو یادداشت کردم دانلود کنم.. سلیقه ات خوبه توی آهنگا

دلِ شیدای شجریان هم خوبه.. هرچند قدیمیه ولی صداش همیشه دلنشینه.. و شعرش هم زیباست..

 و در نهایت.. بالاخره امید برمیگرده...

پاسخ :


حتما گوش میدم :)
امید ، امید باید برگرده ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان