تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

نداشته‌هام


من دوست و هم‌پایی ندارم که بهش بگم بیا امشب بریم کنسرت دال بند ، چون من دلم تنگه و حالم این روزا خیلی غم داره و یهو به سرم زد که برم کنسرت ، چون از بین همین دو سه تا دوستی هم که جمع کردم دورم اکثرا توی فاز 

چس‌ناله‌ن که حوصله ندارم ، یا اوووه اینهمه پول بدم واسه کنسرت؟؟ 


اعتماد به نفس و عزت نفس این که تنهایی برم کنسرت رو هم ندارم چون میدونم تو شهری که از در خونت بیای بیرون چندتا اشنا میبینی ، حتما باید تو سالن انتظار چند نفر از دوستای دبیرستان یا اشناهای دیگه رو ببینی یا اصن کلا همه واسه اینکه تنها اومدی یطوری نگات کنن که حالتو غمگین تر کنن :/


اینه که تصمیم میگیرم بعد از ظهر پنجشنبه‌مو با دیدن فیلم call me by your name بگذرونم و به اینکه چه آدم ضعیف و وابسته‌ای هستم فکر نکنم …

۲ نظر
پرهـ امـ
۲۰ ارديبهشت ۲۲:۵۷
ای بابا ..
تنهایی رفتن اولش سخته ..

ازینا دردناک تر :دی اینه که پایه بقیه باشی واسه هر چیز و بعد اما واسه مورد علاقه هات اه و پیف کنند :|

فیلم رو ندیدم سرچ کردم چه ریتی !!!! چه ریت روتن تمیتویی :||||

پاسخ :

ولی به نظرم تنهایی هربار یجور جدیدی سخته ! 

اوهوم  D: گفتم دیگه اینو بنویسم خیلی ننه من غریبم طور میشه ، ولی همین بوده همیشه واسه منم =)

نشد فیلمو تا اخر ببینم متاسفانه ولی تا همونجا که دیدم دوست داشتم :)
محدثه //
۲۱ ارديبهشت ۱۲:۴۸
هوووووووووووووووم (به همین شدت!)
چون منم سختمه تنهایی برم کنسرت یا سینما و خب دوستامم نیستن، اونایی که هستن هم خب...
 و این نگاه غمگین رو منم تجربه کردم وقتی اولین بار تنهایی رفتم سینما که باعث شد اولین و آخرین بارم باشه.

پاسخ :

هععییییی :(
واقعا داشتن یه دوست خوب که در طول زمان عوض نشه نعمت بزرگیه :///

اوووففف ، مردم و این نگاه‌های اعصاب خورد کن و قضاوت کنندشون [ایموجی عصبی که خیلی تجربه‌ی این نگاه‌ها رو داشته]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان