تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

هیس !!

در طول ۲۴ساعت شبانه روز چندین و چندبار مامان و بابا در حال جر و بحثن ! همیشه همین بوده ، از وقتی بچه بودم و با صدای دعواشون گریه میکردم ،چه دوسه سال قبل که عصبی میشدم و به مرز سکته میرسیدم،چه الان که هدفون میذارم تو گوشم و صدای اهنگو تا ته بلند میکنم که هیچی نشنوم !و من واقعا نمیدونم چرا وقتی به مامان میگم یه پایان تلخ بهت از یه تلخیه بی پایانه ، فکر میکنه که صرفا دارم یچیزی میگم که گفته باشم،نمیدونم چرا بهش اعتقاد نداره !!


پی‌نوشت : ابی داره میخونه : کمکم کن ، کمکم کن ! خرمن رخوت من شعله میخواد ...

۳ نظر
ستاره
۱۶ اسفند ۱۰:۴۳
درد مشترک.. منم بارها به این وضع دچار شدم.. 

الانم که یعد ماه‌ها بهشون سر می‌زنم می‌بینم هنوز همون روند ادامه داره.. با اینکه از قبل ازشون خواهش میکنم چند روزی که من پیششون هستم انقدر با هم دعوا نکنن.. ولی فایده نداره.. دوران نوجوونیم به خاطر مشاجره شون دوران پر از تشنجی بود.. 

الان هم گاهی طرف مامان گاهی طرف بابا گاهی بی طرف و گاهی انقدر کولی بازی در میارم که خودشون انگشت به دهن می مونن و به این فکر می افتن منو ساکت کنن.. 

خدا دلاشون رو به هم نزدیک و سایه شون رو بر سرمون مستدام نگه داره..

پاسخ :

چی بگم ....

ممنون 
nobody
۱۷ اسفند ۰۱:۴۸
سلام و درود
دعوا و بحث همه جا هست
بهتره درگیرش نشی و به زندگی خودت برسی
من تجربه این ها رو دارم
فقط به بهانه ای از خونه بزن بیرون

پاسخ :

سلام ،
بحث وقتی تبدیل به مشاجره شه یکم تحملش سخت میشه !
چطور ادم زندگیشو میتونه از زندگی خونوادش کاملا جدا کنه!؟
به هرحال ممنون از نظرتون :)
nobody
۲۲ اسفند ۱۴:۰۶
مشاجره واقعا نظم ذهنی ادم رو بهم میریزه
نمیگم جدا کن، در واقع منظورم این هست که تاثیر منفی نداشته باشه برات

پاسخ :

اره قبول دارم ،
سخته ولی سعی میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان