تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

I really can't understand you

به یکی گفتم عکس پروفایلت چقدر قشنگه ! 

گفت عکس پروفایلا رو چک میکنی !؟

یکی نیست بگه آره من که میدونم شماها انقدر مشغله دارین که عکس پروفایل دیگرانو نگاه نمیکنین ! ولی خب اگه فک نمیکنین کسی عکساتونو ببینه واسه چی ۲۰تا عکس پروفایل گذاشتین ؟!

الان مثلا یجور باشی که به همه بفهمونی : من بهت اهمیت نمیدما ! یعنی خیلی باکلاسی ؟یا چی؟

واقعا دیگه حتی به کسی نمیشه گفت چه خوشگل شدی! همه پیشفرض تو حالت : میخوام ضایع‌ات کنم ! قرار دارن :/

پی‌نوشت ۱: تجربه ثابت کرده آدمایی که میخوان نشون بدن به دیگران اهمیت نمیدن ، از همه بیشتر سرشون تو کار دیگرانه ! دیدم که میگما :/

پی نوشت دو: یه دیالوگ تو فیلم نگار هست اینجوریه: تو کی انقدر عوضی شدی که من نفهمیدم ؟! 

حس میکنم من باید به خیلیا بگم : تو کی انقدر ادا شدی که من نفهمیدم ؟ :/ 

+از آرشیو من و دغدغه‌های چیپم !

۷ نظر
گرافیست ارشد
۲۳ دی ۱۸:۲۷
بسیار عالی :)
البته فعلا که تلگرام فیلتر شده ، ولی همه دارن استفاده می کنن همچنان ...

پاسخ :

=))
بله تو این زمینه ها مردم آپدیتی! هستیم ماشالا و کم نمیاریم:) حالا تو جنبه‌ی استفاده و ایناشو نمیدونم :)))
گرافیست ارشد
۲۳ دی ۱۸:۵۰
احسنت ، بله ممنون ، هر چی رو فیلتر کردن قبلا ، مردم ولش کردن و رفتن سراغ یه چیز دیگه ! اما رد مورد تلگرام این اتفاق نیوفتاد !
راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید :)
سپاس .

پاسخ :

باشد که به این نتیجه برسند که راهش این (فیلتر) نیست ...
پرهـ امـ
۲۳ دی ۱۹:۱۶
چرا بخوای وقتت رو تلف کنی بفهمیش اصن : )

پاسخ :

اخه اکثر آدمایی که دور و بر منن همین سبکی‌ان ! (عجیب و غریب و دچار سوءتفاهم !!)
بالاخره باید یه تلاشی در راستای فهمیدن اکثریت کنم ! شاید راحت تر بشه کنارشون موند:)
محدثه //
۲۳ دی ۱۹:۵۵
از طرف منم بهش بگو: باشه، اصن تو خوبى  :|
(شکلک ته ش فراموش نشه، خیلى مهمه) :d 

پاسخ :

:)))
 جواب منم یه همچین چیزی بود بهش ، با یه لبخند گفتم پروفایل همه رو که نه ، به تو چون خیلی علاقه دارم بهت توجه میکنم!!! 
حالا امیدوارم متوجه موضوع شده باشه D=
والا ! مردم عجیب غریب شدن چرا انقد !
محدثه //
۲۴ دی ۰۰:۳۶
:)) واى.. فک کن... تصورش این باشه که اون حرف رو جدى زدى و ازش خوشت میاد و واقعا واست خیلى مهمه :| :))

پاسخ :

واقعا مطمئنم که این فکرو پیش خودش نکرد D: 
گرافیست ارشد
۲۴ دی ۱۵:۵۸
بله ...
تلگرام البته دیشب با مقاومت کوبردم و ملت آزاد شد
sisi sa
۳۰ دی ۲۰:۲۱
بعضی ها  هنوز به اون سطح از شعور نرسیدن که بشه اشون تعریف کرد
بخند  بهشون و براشون  دعا کن

پاسخ :

واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان