تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

چی شد که ترجیح دادیم لال شیم ؟

امروز نزدیک ده بار واسم پیش اومد ، اومدم حسو بگم ، بعد گفتم بیخیال !

این بده واقعا ! اینکه دیگه حرف زدن انقد سخت شده ، اینکه قبل از هر یه جمله ای که میخوای بگی کلی فکر میکنی که چی فکر میکنه؟نکنه فکر کنه فلان ! اینکه هی تو ذهنت به خودت بگی : خفه شو ! اینکه قد یه کوه !! نه بیشتر ، قد یه رشته کوه با دشتای اطرافش حرف جمع بشه تو دلت، ولی ترجیح بدی صدات در نیاد یا خودتو گول بزنی با مشغول شدن به یه سری حرفای بیخود !

 بده دیگه ! ادم این حرفا رو یادش نمیره که !

چرا ؟ چی شد ؟ چی شد کلی حرف ریختیم تو دلمون درشونو گذاشتیم ، ولی از تو صداهاشون داره کَرِمون میکنه ؟

۵ نظر
پرهـ امـ
۰۲ دی ۲۱:۰۴
واسه اینکه آماده ایم بپریم به هم :|

+ ببین من همینجوری میام هر چی می خوام میگم از تو هوا ..
که به کیه :| شمام بگو :دی
البته خُب مث اینکه اینجا (فضای مجازی) امنه یکم خُب !

پاسخ :

واقعا :|

+ مشکل اینه دیگه تو هوا حرف زدن هم دردی از دردای آدم کم نمیکنه :/ همون بهترین سنگر سکوته شاید !
محدثه //
۰۲ دی ۲۲:۳۳
هیییى!

پاسخ :

هیییییی عمیق "|
ستاره
۰۴ دی ۲۳:۴۳
کتاب «جاناتان مرغِ دریایی» ریچارد باخ رو حتما بخون.. حتما...

پاسخ :

خوندم این کتاب رو 
چندین و چند بار هم 
ولی به احترامت در اولین فرصت دوباره خواهم خوند:)
ستاره
۰۴ دی ۲۳:۵۱
خوب میشه حالمون.. تموم میشه این شب و سیاهی.. 

تنهایی جزو لاینکف دنیامونِ.. 

حتما کتابی که گفتم رو بخون.. حتما.. حجمش کمِ و ازش چندین بار خوندن رو داره.. 

سال بلوا رو نتونستم پیدا کنم. سمفونی مردگان عباس معروفی رو گرفتم.. چندتا کتاب فعلا مشغولم.. میخوام سریع شروع کنم این کتابو.. 

کتاب بخون.. موسیقی گوش بده.. روحت رو پرواز بده.. ته این جاده نورِ.. شک نکن.. 

پاسخ :

بغض کردم با کامنتت ستاره .. چقد خوبه یکی به آدم بگه ته این جاده نوره .. چقد خوبه کسی مطمئنت کنه نور تو راهه حتی اگه خودت فقط سیاهی ببینی 

سمفونی مردگان هم شاهکاره .. حتی فراتر از شاهکار
حسنا
۲۶ دی ۱۴:۴۳
ما که مسئول فکری که اونا میکنن نیستیم، بقیه میتونن هرجوری دلشون بخواد فک کنن، ما هم فقط مسئول نیتامون هستیم.

پاسخ :

بله ، ولی غالب اوقات کار سختیه که کاملا بی توجه باشی به اینکه دیگران چی راجبت میگن و فکر میکنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان