تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

فیزیولوژیِ بیخود بودن !

بخش بدش اینجاست که فراموش کردن یه امر ارادی و در عین حال غیر ارادیه ! یعنی مغز ما هرچی دلش میخواد رو یادش میمونه ، هرچی که نمیخواد رو نه !! مثلا : من تا حالا بیشتر از ده بار اسامی داروهای مقلد سیستم پاراسمپاتیک و مکانیسم اثرش رو خوندم و خودمو کشتم تا یادم بمونه ! ولی هر بار تو یه بیماری میخونم درمان با داروهای مقلد سمپاتیک ، میگم کدوما بودن ؟؟ چیکار میکردن ؟؟

حالا یه نفر آدمو که بر اساس یه سری روند های اشتباه وارد ذهنم کردم رو دو ساله دارم سعی میکنم بندازم بیرون ! دوباره عین احمق ها یادش میوفتم دلم میخواد سرمو بکوبم با میز !

این واقعا منطقی نیست اصلا ، عادلانه هم نیست حتی !!


او در حالی که کتاب داروشناسی جلوش باز بود به این جور چیزها فکر میکرد :/


پی نوشت : من واقعا دارم سعی میکنم هر روز پست نذارم و آدم باکلاسی باشم که در یه ماه یه پست بیشتر نمیذارن ، ولی موفق نیستم !


۲ نظر
پرهـ امـ
۱۶ آذر ۱۷:۵۴
همان بهتر که نمیتوانید :|
کلاس دیگر چیست ! گور بابای کلاس :|

پاسخ :

موافقم منم ، همینجوری بی کلاس بهتره =)
ستاره
۱۹ آذر ۱۳:۲۸
با پی نوشتت مخالفم..

من روزهایی که بیشتر مینویسم حال بهتری دارم..

مدتهاست دنیایی حرف چسبیده بیخ گلوم نتونستم بنویسم و آروم بشم...

بنویس.. با احساست بنویس.... 

پاسخ :

چشم :))
البته که نوشتن روش تضمینی بهتر شدن حالمه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان