تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

اگر لقمه را راحت میجوید ، شما یک خوشبختید !

یه چند وقت بود که چندتا از دندون های آسیای پایینم به سرما و شیرینیجات حساس شده بود ، منم گفتم تو این تابستون بریم مثلا دندونامون رو چک کنیم ( خیلی باکلاس طور واسه پیشگیری هم شده یه چک کنیم ) و اگه مشکلی داشت درست کنم . خلاصه رفتیم و عکس گرفتیم ( من یادمه قبلا دندون پزشکا پوسیدگی رو با معاینه تشخیص میدادن ! الان بدون عکس هیچ نظری نمیدن !) بله میگفتم ، بعد از رویت عکس دکتر عزیز تشخیص دادن که سه تا از دندونام یه پوسیدگی سطحی و خفیف دارن و یکی هم پوسیدگیش عمیق تره ولی به عصب‌کشی نیاز نداره !
چهارهفته ی تمام درگیر دندون پزشکی بودم، اولین دندونی رو که درست کرد همون پوسیده تره بود ! ولی از همون روز که مثلا ترمیمش کرد درد و حساسیتش شدید تر از قبل شد ! هر هفته میرفتم میگفتم دکتر عزیز این درد میکنه ها ! میگفت نه حساسیت روزای اول طبیعیه ! دیگه هفته ی اخر با گریه و تضرع و زاری که بابا من سه هفته‌ست غذا نخوردم راحت نخوابیدم ، دهنمو باز میکنم دندونم هوا میخوره تیر میکشه این چه وضعیتیه ؟ راضی شد دوباره برام عکس بنویسه . عکس رو هم که گرفتم وقتی میخواست ببینه با یه حالت انکار طور که یعنی کار من مشکلی نداشت عکسو نگاه کرد ، بعد چند لحظه گفت خب یه شکافی لای پر کردگی هست ! باید دوباره خالی کنم و از اول پر کنم !(حتی نگفت بله من کارمو اشتباه انجام دادم ! گفت تو ترمیم با کامپوزیت طبیعیه !) هفته ی بعدش هم رفتم و دوباره ترمیم کردن ! یه هفته میگذره و دیگه با دندون دردم رفیق شدم ! یعنی یجور که مثلا ارزوم شده غذارو راحت بجووم یا اب بخورم راحت ، باید تمرکز کنم بدم سمت راست ، تازه اون ترمیم کرده های سمت راستم هم یکم درد میکنه !
همین دیگه من حرفی ندارم :/ خواستم بگم این کارای باکلاس و چک‌آپ و این داستانا به من نیومده،بیشتر میزنن خراب تر از حالت اول میشه ،همون موقع که پوسیده بود والا کمتر حساس بود :(یه بارم همینجوری رفتم چشم پزشکی که مثلا سالی یبار چک کنم چشمو انقد تبلیغ میکنن پیشگیری بهتر از درمانه ! دکتر گفت تو که مشکل نداری چرا میای دکتر :/ این شعارا همش تو تلویزیونه ،در واقعیت تا مشکلت جدی نشه ارزش توجه کردن نداره :/
پ‌ن:الان دیدم چه طوماری نوشتم :/ آی اَم سو ساری !
بعدن نوشت : ۱۰۰اُمین پستمه ! چیز خاصی هم نیستا ولی خب رند قشنگه دیگه ، ۱۰۰ قشنگه :)
۴ نظر
قالب رضا
۲۳ شهریور ۰۱:۱۱
تجربه ی تلخی بود
خدا کنه دیگه دندونامون خراب نشن

بلند بگو: (( آمین))

پاسخ :

آمین :/
محدثه //
۲۳ شهریور ۱۲:۵۲
هوووم، واقعا... همه ى اینایى که گفتى همش درسته و موافقم به شدت. چون منم ماه پیش رفتم چکاپ... حالا جدا از اینکه پر کردم و هنوز که هنوزه درد میکنه، تا عکسم رو دید، بهم گفت ٢تا دندوناى عقل بالا رو بکش، عقلاى پایین رو هم جراحى کن :| یعنى داشتم سکته میکردم! فورا هم واسه اوایل شهریور بهم نوبت جراحى داد!!
از اونجایى که به شدت میترسم از دندون پزشکى، گفتم میرم عکسم رو به ٢تا دکتر دیگه نشون میدم و ببینم اونا چى میگن... خلاصه اینکه اونا گفتن حالا حالا ها نیازى به کشیدنشون نیس، تازه بزار در بیاد که دندونات جفت بشه!
یعنى یه نفس راحت کشیدم :))
خلاصه اینکه با نهایت احترام به جامعه ى پزشکى؛ دکتر هم دکتراى قدیم :d
کامنت منم طولانى شد، ببخشید :)
عدداى رند رو دوس دارم ^_^

پاسخ :

واقعا عاشق این تشخیص های اشتبام:/ من فک کردم فقط شانسه منه این اتفاق D: الان فهمیدم همگانیه :( جدیدا یجوری شده واسه اطمینان از تشخیص هر مشکلی باید با چندتا دکتر مشورت کنی اخرش استدلال کنی !
به منم گفت دندون عقلتو برو بکش :/ یجوری برخورد میکنن انگار یه لکه ی ننگه دندون عقل =)) 
مرسی ازت :)
ستاره
۲۸ شهریور ۰۰:۳۱
یه‌جورایی درکت می‌کنم. چون مدتی به طرز عجیبی درگیرم.. دوتا جراحی سخت لثه داشتم که همچنان درگیرشم. 

خدایی خوشبختی گاهی خیلی بهمون نزدیکه ولی حواسمون بهش نیست.

پاسخ :

ای بابا ، خدا بد نده :( چقد بدن این مشکلات دهان و دندان -_-


ستاره
۲۸ شهریور ۰۰:۳۳
100مین پستت مبارک. 100 قشنگه. به یاد صدسال تنهایی مارکز!

پاسخ :

ممنون همراه قدیمی ، کلی قلب :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان