تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

هی یه بوهایی میاد ! به نظرت ما تو چی داریم فرو میریم ؟؟

یکی رو میشناسم که برای چاپ کردن شعراش در به در دنبال انتشارات میگرده ! و همه بهش گفتن نه !یبار تو دلم به خودم گفتم تو این مملکت ادم های معمولی چیزی نمیشن ، به ادم هایی که چیزی شدن چیزهای دیگه اضافه میشه ! مثلا بازیگرا عکاس میشن ، شاعر میشن ، پروردگار شعور و فرهنگ میشن ! عکاسا مدل میشن ،اسطوره ی فشن میشن ، ژورنالیست میشن ! و آدم هایی مثل بهاره رهنما و بهنوش بختیاری راه به راه از یونیسف عنوان سفیرِ کوفت و زهرمارِ ایران رو میگیرن !!! و ای دنیا ، اگه همین الان تموم شی ، لطف بزرگی در حق خودت کردی چون نمیدونم اگه بیشتر از این فرو بری به کجا میتونی برسی !

راستی خانم رهنما ، نماز اول وقتتون دیر نشه ! خانم بختیاری شما هم اذیت نشی انقدر میری دیدار بچه های بیمار و نیازمند ! خدا خیرتون بده بنده های نیک روی زمین !

۲ نظر
محدثه //
۱۴ شهریور ۰۱:۲۸
فکر میکردم فقط من از این دوتا شخص بدم میاد... 👀

پاسخ :

از این دو نفر و خیلی های دیگه متاسفانه ! بیزاااارم :/
محـ ـمد
۱۴ شهریور ۲۰:۵۴
چرا همه بهش گفتن نه..؟؟
البته من معذرت میخواهم نمیخواهم با حرف شما مخالفت کنم اینکه تو این مملکت خیلی چیزا رو هواس اصلا شکی توش نیی.. ولی احتمالا ناشرها یه قوانینی برای جلوگیری از ضرر تو نشر دارن که اون باعث میشه کمتر ریسک کنن.. تعدادی از شاعرها هم از طرق دیگه ای مثلا اومدن جلو مثل ستون های کناری مجلات یا شرکت کردن تو برخی مسابقات و.. حالا کلی عرض کردم..

اینکه میبینید اونهایی که یه کاره ای هستن، کاراشون بیشتر میشه.. داستانش خیلی پیچیده هست.. مثلا طرف فوتبالیست بوده.. شده بازیگر ! شاید شما هم مثلا طرفدارش باشید.. ولی خب اینجا شما جیب پر پول داشته باشه و چندتا رفیق تو عرصه ی مربوطه، سریع راحت میندازن و میبرنت جلو.. ولی به امید خودت که باشی کار خیلی کند تر و سخت تر میره جلو..


پاسخ :

این شخص حرفش این بود که چرا انتشارات بدون حتی دیدن نمونه ای از شعراش گفته ما اصلا فعلا چاپ شعر نداریم !چون اسمشو نشنیده بودن.حالا اگه مثلا یه بازیگر بخواد بداهه هاشو چاپ کنه همه ی انتشارات سر و دست میشکونن واسش ، که البته درستم میگه ! همه ی ملتم میرن کتابشو میخرن بدون اینکه اصن بدونن تعریف دقیق شعر چیه ؟ تعریف و تمجید میکنن ازش و کتاب به چاپ ‌Nام میرسه و ادامه ی ماجرا ... من فکر میکنم همه چیز تو این مملکت ارث بابای یه عده‌ست . یعنی چاپ کتاب و بازیگر شدن و خاننده شدن و...( البته که منکر ادم هایی که با تکیه بر تواناییشون به موفقیت رسیدن نیستم ) ولی برای ادم های عادی شروع کردن یه همچین کاری مثل چاپ یه کتاب شاید خیلی خیلییی راه سختی داشته باشه که از تحمل خیلی ها خارجه ( همون چیزی که شما گفتین)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان