تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

بسیار سفر باید ، تا یادگیری

سلام :)


این چند روزی که نبودم ، سفر بودم . فک میکنم چندوقت پیشا نوشته بودم دلم شیراز میخواد، رفتم شیراز با مامان- داشتن یه مادر خوش سفر نعمت بزرگیه-.

خب سفر لذت بخشی بود واسم ، یه تفریح کامل و آروم

اما این سفر واسم بیشتر از یه تفریح بود ، نمی‌دونم شاید مدتیه نگاهم به زندگی تغییر کرده، شاید چون فکر می‌کنم دارم بزرگ می‌شم . 

برام رفتار توریست های خارجی خیلی جالب بود ، اولین چیزی که توجهمو جلب کرد سادگی و راحتیشون بود .اینکه خانم ها حتی  رژ لب نداشتن ولی درعین حال زیبایی خاصی داشتن . بعد خانم های ایران صورت هایی پر از ارایش های مصنوعی :/

وقتی ورود می‌کردن به یه مکان دیدنی دم درش یه سلفی دسته جمعی با هم می‌گرفتن بعد هم هرکدوم می‌رفتن و مشغول تماشا می‌شدن . هرکدوم هم یا با موبایل یا دوربین چه حرفه ای چه کامپکت از زیبایی های اونجا عکس می‌گرفتن ،سرشونم تو کار خودشون بود و واقعا می‌شه گفت محو خود مکان می‌شدن .حالا ایرانی ها ؛ هرگوشه ای که می‌دیدی یکی فیگور گرفته بود و یکی با یه دوربین فوق حرفه ای داشت ازش عکس می‌گرفت . چیزی که واسم جالب بود این بود که انگار ما ایرانی ها صرفا واسه عکس گرفتن از خودمون می‌ریم جایی و اصلا از زیبایی های اونجا لذت نمی‌بریم :/ 

خلاصه‌اش اینکه نمی‌دونم چرا حس می‌کنم ما داریم اشتباه می‌ریم کل مسیررو ، و بجای اینکه به سمت درستش متمایل شیم بیشتر برای بیراهه ممارست می‌کنیم ! 

البته شایدم اشتباه می‌کنم ، ولی خب قبول کنین تجمل و تظاهر و چشم و هم چشمی نمی‌ذاره خیلی از زندگی‌مون لذت ببریم ! چیزی که انگار برای کشور های پیشرفته مدت هاست حل شده .

۳ نظر
محدثه //
۲۸ تیر ۱۲:۲۳
منم رفته بودم شیراز... توى وبم نوشته بودم میرم مسافرت اما مقصدم رو نگفته بودم. من و مامانم باهم رفتیم...
شیراز خوبه خیلى :)
باغ جهان نما و اون دفتر اسناد ملى که کنارش بود رو خیلى دوست داشتم..

پاسخ :

چقد جالب =))
خیلییی ، شهر مورد علاقمه 
اره این دوتا رو به روی هتلمون بود هرروز میدیدمشون :)
مهندس .میم
۲۹ تیر ۲۱:۴۸
پس بعد چند ماه رفتید مسافرت، خوبه تغییر روحیتون توی وبلاگتون هم کاملا مشهوده

پاسخ :

بعد از دوسال :)
راستش کامنتتون حالمو خوب کرد ، مرسی که متوجه شدین
شاید واسه این حالم بهتره که دیگه منتظر کسی نیستم که حالمو خوب کنه ..
محدثه //
۲۹ تیر ۲۳:۱۰
وااااى، پس هتلتون جاش خیلى خوب بوووووده :d

پاسخ :

خیلی خوب چون به حافظیه هم نزدیک بود هرشب اونجا بودم D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان