تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

لطفا آدم هایی باشید که وقتی از کسی ادرس میپرسید هم بشود دوستتان داشت!

خب 
راستش دلیل اینکه چی شد که تو این ساعت و بعد از یه روز شلوغ و با چشم های از خواب در حال سوزشم اومدم پست بذارم ، خیلی هم مهم و ضروری نیست ، اما خب ، خواستم یه حس خوب رو ثبت کنم ! یه حس خوب شاید ۶ثانیه ای .
میدانید من ادم مرد گریزی نیستم اما خب انگشت شمارند مرد ها و پسر هایی که حوصله یشان داشته باشم . 
فکر میکنم امروز با یکی از ان نادر پسرهایی که خارج از این دسته اند برخوردم ؛ 
در حالی که داشتم خسته و کلافه توی حیاط بیمارستان به سمت رختکن میرفتم و داشتم به ان خانواده ای که جلوی سردخانه گریه میکردند فکر میکردم یکی از کنار گفت ببخشید من یه لحظه وقتتون رو میگیرم ،  فلان ساختمان کدوم وره ؟
این سوال از عادی ترین سوال های توی حیاط بیمارستان است وقتی شما با روپوش سفیدید ! یعنی انتظار دارند تمام سوراخ های بیمارستان را بلد باشید ! حالا بیا و ثابت کن که من دانشجو ام و فقط ۴هفته توی این بیمارستانم !! 
ولی خب خوشبختانه این اقا دقیقا ادرس بخشی را پرسید که داشتم از همانجا برمیگشتم .
اما شخص مذکور : پسری جوان با یک کوله ی بزرگ پشتش با برچسب فرودگاه روی دسته اش و عینک افتابی بزرگی روی صورتش ، ارام و در عین حال با ته مانده ای از اضطراب توی حرکاتش 
حالا این چیزها هیچی ؛ خواستم بگویم شخصیت ادم ها توی کوچک ترین برخورد هایشان با شما معلوم میشود ، توی جزئی ترینشان ، حتی اگر چند ثانیه باشد میتوانند با صدایشان و تن صدا و نحوه ی سوال کردنشان کلاسِ کاری خودشان را نشان دهند ! و شما فکر کنید جهان هنوز جای خوبی برای زندگی هست ! 

راستش از گفتن این حرف ها یه منظوری دارم که الان خواب بهم اجازه نمیده توضیح بدم ، اما به زودی میام و میگم از این درازه گویی چه هدفی داشتم اما برای فعلا همین بس که  : ادم های باکلاسی باشیم ، با کلاسِ شخصیتی، حتی وقتی داریم پول توی صندوق صدقات میندازیم
۲ نظر
نرگس سبز
۰۴ ارديبهشت ۱۲:۲۷
من میفهمم چی میگی

پاسخ :

مرسی مرسی 
خیلی خوبه که کسی این جمله رو به ادم بگه :))
ستاره
۰۶ ارديبهشت ۱۱:۰۹
خیلی خوبه که هنوز پیدا میشن ادمایی که حال آدم رو برای چند ثانیه هم که شده خوب می کنن.. 

کاش زندگی مون پر بشه از این آدما تا التیامی بشه به زخم هایی که روحمون رو داره آزار میده!

پاسخ :

کاش ... 
امیدوارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان