تنهـاییـ پرهیاهو

ای کاش که جایِ آرمیدن بودی

آدم باید تکلیفش با خودش روشن باشد !

حتی اگه از کاری که میکنند بدم بیاد ، اما همیشه از آدم هایی که تکلیفشان با خودشان روشن است خوشم آمده . میدانید تکلیف روشن بودن یعنی چه ؟ یعنی اینکه مثلا دلشان میخواهد فلان کار را بکنند یا نه اصلا دلشان هم نمیخواهد ولی فکر میکنند کار درست و منطقی همین است ، و بدون در نظر گرفت بقیه چیزها همان کار را انجام میدهند .

مثلا تیپ مورد علاقه ی شان را دارند ، { خوب البته هنجار جامعه هم رعایت کرده اند ولی خب تیپشان خلاف عادت همیشگی جامعه است} ، و حتی اگر توی خیابان همه مثل علامت تعجب های پا دار نگاهشان کنند ، پایشان شل نمیشود که از فکر و علاقه ی خودشان کنار بیایند .

مثلا گ.ل.ش.ی.ف.ت.ه فراهانی ، راستش را بخواهید من همیشه ی همیشه ی همیشه به اعتماد به خودی که این ادم داشته غبطه خورده ام . حتی همان اوایل هم که همه برعلیه ش شده بودند و میگفتند معنی کاری که کرده چیه ؟ من دوستش داشتم . همان موقع ها یک مصاحبه ازش دیده بودم که ازش پرسیده بودند حرف های مردم اذیتت نمیکند ؟ و او با یک لبخند ملیح گفت من انقدر راهی که دارم میرم برام روشن هست که اصلا برام مهم نیست بقیه چی پشت سرم میگن !

یا مثلا ازاده صمدی ، وقتی از هومن سیدی جدا شده بود در جواب به مجری که قصد داشت به او بفهماند که اشتباه کردید جدا شدید گفت : ما یه دوره ای از زندگیمون با هم بودیم و اصلا از اون دوران پشیمون نیستیم و هر دو احساس خوشبختی میکردیم ولی بعدتر به این نتیجه رسیدیم که میخوایم از هم جدا شیم .

 اصلا نمیخوام درست یا غلط مشخص کنم فقط به نظرم این حرف ها یعنی رسیدن به اوج خوشبختی در زندگی . که تو تکلیفت با خودت روشن باشد ، بدانی دقیقا توی زندگی ات چی میخوای ، بدونی دقیقا به چی میخوای برسی . اون وقت زمانت رو برای توضیح دادن کارهات برای دیگران هدر نمیدی . توی ابعاد کوچیک تر زندگی هم میشه مثالشو زد : که اون وقت وقتی یه لباس میخری و خودت 

 واقعا بهش علاقه داری هی از همه نمیپرسی مسخره نیست ؟؟

حالا چی شد که این ها رو گفتم : من از بچگی دوست داشتم عینکی باشم ، در حدی که همه ی عینکی های اطرافم حسودی ام میشد . هفته ی پیش رفتم و برای خودم یک عینک بدون شماره گرفتم ! خب طبیعتا برای همه خنده دار بود که تو دیوونه ای عینکی نیستی رفتی پول دادی عینک خریدی ؟؟ یا مثلا با عینک شبیه بچه مثبت ها شدی ! یا خیلی چیزهای دیگه ...

خب من باید تکلیفم انقدر با خودم روشن باشد که بگویم اگه فک میکنین دیوونم یا شبیه بچه مثبت ها شدم یا هرچیز دیگه ، راحتین به فکرتون ادامه بدین ! من دوست دارم که عینک بزنم !!

حالا عینک که چیز مهمی نبود ، فقط برای مثال گفتم

کلا خواستم بگویم : ادم باید به انتخاب خودش احترام بذاره ، آدم باید تکلیفش با خودش روشن باشه ، تاکید میکنم : بــــاید .

۱ نظر
محدثه //
۲۵ فروردين ۱۳:۴۱
هوم، واقعا چیزه خوبیه.. واقعا.
آدم آرامش داره و کارى که صلاح میدونه رو انجام میده. حالا بقیه هرچى میخوام بگن...
+منم از بچگى دوست داشتم عینکى باشم :))

پاسخ :

برای + : چه جالب :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About me
من فقط دلم می‌خواد چیزهایی که تو همون لحظه بهش فکر کرده‌ام رو بنویسم، و به قضاوت شدن فکر نکنم.شاید چند وقت بعدش کاملا نظرم تغییر کنه ، چون همه چیز مدام درحال تغییره ، و این زندگیه!
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان